תהליך ההרשמה למערכת הוא יחסית פשוט.
ישנן 2 אפשרויות נפוצות לניהול משתמשים באפליקציה:
1. הרשמה עצמית של העובד לאחר הורדת האפליקציה + ביצוע אקטיבציה של החשבון ע"י המעסיק.
2. הוספת כל העובדים באמצעות ממשק מנהל . כל עובד יקבל לחשבון המייל שלו שם משתמש וסיסמא להתחברות לאחר הורדת האפליקציה.
באמצעות האפליקציה, ניתן לפקח על שעות הפעילות ומקום הימצאות העובדים בזמן אמת, להפיק דוחות שעות וימי חופשה לצרכי הפקת תלושי שכר. ניתן להשתמש בממשק API כדי לשלב את אפליקציית הניהול עם תוכנות הנהלת חשבונות אחרות בארגון.
אפליקציית הנוכחות שלנו פותחה במקור עבור הסתדרות הרופאים בישראל ומאפשרת מעקב מדויק ובזמן אמת אחר שעות הפעילות של הרופאים, מחלקות ובתי חולים בהם הם עבדו, ניצול תורנויות וכונוניות וכן חישוב שכר בתאם להסכם הסכם של כל קבוצת רופאים.
מנהלים בארגון יכולים לבחור לקבל הודעות בזמן אמת, במידה ובוצע או לא בוצע דיווח כדין עפ"י מדיניות הארגון.
האפליקציה כוללת מדריך אינטראקטיבי להדרכת המשתמשים.
בנוסף, בתפריט העזרה מאפשר גישה לעדכון הפרופיל האישי, עדכון כוננויות ומשמרות, קבלת דוח שעות יומי/חודשי למעקב אישי של העובדים, קבלת הודעות Push ממחלקת שכר או משאבי אנוש, ועוד.
בעמוד זה המשתמשים יכולים לצפות בדיווחי השעות היומיים והחודשיים שלהם, לעדכן דיווחים חסרים ולצפות בימי החופשה המצטברים שלהם.